tisdag 23 augusti 2011

Älskar att kunna sova!!

DET är min nya drog! Har i hela mitt liv haft sömnsvårigheter,så länge jag kan minnas åtminstone.Tog MINST 2timmar INNAN jag somnar och sen vaknar jag titt som tätt under natten/morgonen.Enda gångerna jag sov,var om jag var riktigt bakis,fast senaste åren inte ens då,senaste åren har jag sovit 3tim/natt.Nu kan jag sova/ligga ett dygn i sträck,utan att ens gå på toa eller dricka vatten.
Med hjälp av mediciner har jag nu förlängt nattsömnen till minst det dubbla..
Jag vaknar fortfarande ung. en gång i timmen på morgonen,mitt i drömmarna,men somnar ganska snabbt igen.(Om jag inte ska nånstans).
När jag vaknar så ligger jag kvar länge..har ingen lust och gå upp,vill skjuta på frukosten också,så den blir mer en brunch,för då får jag inte plats med så många mål..middagen blir mer en kvällsmål.
Är så tom igen..både i huvudet och i magen..men solen skiner idag,jag ska ta mig ut lite senare på min promenad,måste handla lite också.
Helgen som kommer är det många evenemang,jag har blivit bjuden till några..går nog på den som ligger närmast,med en ny dejt som tjatat på att få träffa mig i närmare ett års tid.Fast han vill träffa mig innan lördagen,så han inte tar en "fel" tjej till evenemanget och förstör sin dag/kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar