fredag 26 augusti 2011

Ingen bra spegeldag..

Åkte till ett innecentrum,var inne i två butiker,råkade se min spegelbild och började svettas och var tvungen och åka hem.Ugly,dugly,fetknopp-that´s me!
Snart ringer hon från öppenvården..har ingen lust och prata med henne längre,blääää!Låt mig vara!!
Börjar bli nervös för nästa veckans möten,med läkare,försäkringskassa-snubbe OCH så ska jag få en ny terapeut på öppenvården..Too much!!
Men ska försöka överleva helgen först..imorgon har jag dejt,klarar inte av och träffas nykter just nu,så får ta en vodka-lunch.
*Djup-suck!

5 kommentarer:

  1. Frågan är ju, om man inte klarar av en dejt utan att dricka innan. Bör man då dejta alls? Är det inte en väldigt stor chans att göra bort sig och skrämma iväg personen i fråga?
    Är ingen expert men som nykter alkoholist så har man ju bränt några skepp i sina dar.

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Mmm,men den här dejten vill samma sak med mig som alla andra,då är det skitsamma liksom.Bara jag är kåt-glad och tacksam,men ska inte supa mig pinsam och dit vi ska,serveras ingen alkohol.

    SvaraRadera
  3. Låter inte som att du är speciellt sugen på att dejta, har du träffat han många gånger förut?
    / J

    SvaraRadera
  4. Har inte träffat han än,vi har kännt till varann drygt ett år,men jag har inte varit så sugen på att träffa han,då det är ganska uppenbart vad han är ute efter.Men vi ska till samma ställe imorgon och ska ses där./Sorgligast

    SvaraRadera
  5. Om jag får lägga mig i vännen så vill jag bara påminna dig om att man får säga nej om det inte känns bra, även om man gått med på att träffas...Kram C

    SvaraRadera