måndag 22 augusti 2011

Smart=olycklig,dum=lycklig??

Jag kanske får börja gå på "tant-DBT" på onsdag..lite som att gå på ett kyrkomöte,ser hur alla andra faller i "trans",dom som TROR..och så sitter jag där och känner mig annorlunda.Men dom blir hjälpta tack vare sin "tro",jag blir bara MER frustrerad.Känner mig annorlunda,som vanligt.är så det fungerar i världen...dum och lycklig, eller smart och olycklig för då förstår man hur illa verkligheten är. Jag som inte TROR på låtsasvännen (Gud) uppe i himlen,som ska ta hand om mig,min familj och vänner..jag förstår att jag får klara mig SJÄLV. Många genier/konstnärer/musiker som mått/mår dåligt.När någon dör så är han/hon borta..finns bara minnen kvar,VAR denne person är spelar ingen större roll. Kanske är deras själ/ande runt oss? Jag brukar säga godnatt till 3st. nära som dött ifrån mig..inte för att jag tror att dom hör mig,utan för att jag som oftast tänker på dom då jag ska sova,dom där människorna gav mig ro då dom levde och dom skänker mig lite ro innan jag ska sova.Man tycker inte illa om någon som dött..till och med då någon seriemördare sitter i elektriska stolen,så glömmer man för stunden allt ont han gjort..ingen som jublar,då monstret dör..för även detta monster är BARA en människa,med sina fel och brister..en sjuk människa,som inte fått hjälp i tid!!
(Hmm?konstig texten blev..iniminiliten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar