onsdag 24 augusti 2011

FREAKshow!?

Tänkte under min dagliga promenad,att vi *Borderline-bloggare borde starta ett freakshow,med live publik..Inte bara LIVE,utan delaktig publik.
Jag som är sex/kärlek/matmissbrukare..kunde bli våldtagen(HÅRT),samtidigt som jag vräker i mig mat,sen kan någon underbar "drömkille",kyssa mig passionerat,för att bara lämna mig och gå vidare till nån annan och jag spyr då upp maten?!
Jag måste TRÄFFA nån snart igen som gör mig riktigt ILLA,känner jag!
Kom ut på min promenad,trots att jag har en STOR klump i halsen/mellangärdet och känner mig som en trött flodhäst.
Men nu ska jag svälja lite tablettos igen och sova bort skiten...avbokade morgonens öppenvårdsträff,hon ska ju sluta snart...klarar inte av och träffa henne längre (ensam),jag måste återigen lämna innan JAG blir lämnad.
Därför jag funderade på att skada mig eller försöka ta mitt liv hennes sista dag,då vi ska träffas (jag,hon o en läkare)...så att hon inte GLÖMMER mig lika lätt!!!!!

1 kommentar: