lördag 27 augusti 2011

Hade hoppats på en speedad dag idag..

Men är deppig..Kom knappt ur sängen..Måste försöka städa lite här hemma.Jag skulle iväg till ett ställe idag,men tror inte det blir av.Klarar inte av och gå dit nykter och har ingen lust och dricka då jag mår dåligt.
Verkar som det blir svårare för mig om jag bestämt innan att jag ska träffa någon eller göra något,då kommer den där klumpen i magen..paniken för att man ska orka vara någon man inte orkar vara just nu,blandat med känslor om att man inte VILL vara ensam,man skulle vilja träffa nån.
Han jag skulle träffa kommer antagligen och bli putt på mig och sluta höra av sig.Tänk om han hade varit rätt för mig? Fått mig och må bättre?
Skrev till "Objektet" igen...:
Tack för att du inte skriver nåt till mig.Min "Objekt"abstinens börjar lätta LITE.Får sug efter dig ibland och då skriver jag..då saknar jag,men det suget kommer mer och mer sällan,du som slutat knarka vet nog hur det är? Vissa dagar/kväller/nätter är riktigt jobbiga,när man är ensam och mår dåligt.Och du finns ju här,så nära men ändå så långt borta,plågsamt!
Näää..nu ska jag försöka få upp mitt humör med lite bra musik och städa så jag känner att jag gör nån nytta.

3 kommentarer:

  1. Komplicerat vännen, att må för dåligt för att kunna träffa någon men samtidigt inte vilja vara ensam. Men tycker att du gör rätt som inte dricker när du mår dåligt, och känns det ensamt så är du alltid välkommen hit.

    Kram C

    SvaraRadera
  2. KOm på att om han blir putt och inte hör av sigför det här, så var han ändå inte rätt för dig för då kan han inte hantera ditt mående och då hade det inte fungerat i alla fall, fördu kommer nog att ha ditt mående ett tag till.

    Kram C

    SvaraRadera
  3. Har samma jäkla skit dag idag,hade gärna haft lite mer speed men jag är halvdöd och kommer ingen vart....kram

    SvaraRadera