måndag 22 augusti 2011

Varför lever jag??

En annan bloggare,med liknande mående som mig,fick frågan -Hur kommer det sig att du lever fortfarande?
Jag BORDE inte leva längre..
Har blivit övergiven i en häststall av min mor,då jag var blöjbarn fortfarande,fanns inte mycket liv kvar av mig då några släktingar hittade mig.
 Har har varit nära och drunkna i ett sumpmark..brorsan drog upp mig,fick stå och skämmas i ett hörn hela dagen,för min ena röda stövel blev kvar där i skogen.
Ett operationssår började ruttna på mig,tydligen var jag inte långt ifrån döden då heller.
 En kusin skulle lära mig och simma och drog ut mig till djupt vatten och lämnade mig där,(tur) att jag orkade dyka.
 Jag har blivit svårt misshandlad flera ggr.
och så allt som hänt då jag varit i fyllan.Följer med okända snubbar hem,en gång ramlade jag på kullerstenar,tuppade av och slog pannan och ena sidan av ansiktet,fick hjärnskakning..vem vet om jag hade överlevt om inte ett äldre par hade hittat mig,då dom rastade sin hund.
Jag har kört bil i fyllan,cyklat..
Ja,hur kommer det sig att JAG lever fortfarande..inte ens katter har så många liv.Och just jag som hoppas att jag kunde försvinna från den här skiten..helst snabbt och smärfritt förstås.,tror jag..eller det gör inget om jag får lida ända in i slutet kanske...Just nu känner jag mig så tom,skulle nog inte ens känna smärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar