torsdag 25 augusti 2011

Förträngda känslor!

Jag avbokade min tid till öppenvården,hon försökte ringa,orkade inte svara..så hon skrev till mig- att om jag inte svarar imorgon så ringer hon hit jouren.
Jag är så trasig inuti,trött på tårar,har gråtit tillräckligt,känner mig patetisk,för jag tycker synd om mig själv.Därför har jag börjat bli förbannad..är förbannad på alla som skiter i mig,förbannad på alla som gjort mig illa,förbannad på att livet är så orättvist,mest är jag förbannad på mig själv och på mina förbaskade tårar! Jävla LIPSILL!! Därför har jag börjat svälja klumpen i halsen,nästan trycker tillbaks tårarna...
Har mest legat i sängen..kramat om min gose-apa,har knappt ens orkat tänka på nåt...bara är....tom!
Men som "straff" så SKA jag ut på min promenad,det SKA vara jobbigt,så är det ju för alla,jag kan inte bara ligga här apatisk,medans alla andra får världen att gå runt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar