tisdag 23 augusti 2011

Frustrerad,kinkig,trött,pigg,kåt,glad,rolig,less..idag..

Jag har haft tankar på att ta mitt liv,eller åtminstone "ropa på hjälp",med hjälp av självmordsförsök,sen om det tar slut där och jag får mitt-VAR FAN VAR NI NÄR JAG BEHÖVDE ER?! sagt,eller om jag överlever och blir mer tagen på allvar,(men tvivlar på det.)
Tänkte göra det då jag ska träffa min läkare,fk-snubben och öppenvårdskontakt om ett tag.
Men jag har en jävla spärr,någon jag måste tänka på förutom mig själv! Jag klarar inte av och vara så egoistisk att jag slutar lida! DÄRFÖR är jag förbannad,frustrerad!!
Tankarna pendlar mellan hopp och förtvivlan..
Är lite glad att jag kommit igång med mina raska promenader igen..magsäcken har krympt,så jag äter inte lika stora mängder längre och känner att jag inte behöver spy allt jag får i mig.Men varje kväll kommer tankarna på frosseri fram..mat,mat,mat!! Äta,gråta och spy...tänk om jag kunde skära på mig själv istället,både billigare och smalare metod och straffa sig själv (skonar även tänderna)!!? Har funderat lite på om jag tar en nål eller syl,så blir det inte lika stora ärr?? Jag HATAR ärr,leverfläckar,behårighet och allt sånt på min hy!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar