fredag 26 augusti 2011

Tänk om jag kunde sluta tänka?!

Tänk om jag kunde sluta tänka på dom andra! Jag kom tillbaka från mitt mörker,då jag insåg att någon fick sitta där och vakta mig dygnet runt,tyckte synd om dom..dom har väl roligare saker och göra..fika och skratta med kollegorna tex.
Jag kan inte lägga mig på järnvägsspåret,för tänker på den som kommer och åka över mig..jag kan inte hoppa framför en bil av samma anledning.
Om jag kunde få cancer..så skulle ingen annan lida på samma sätt? Då skulle det vara okej för mig och dö? Har försökt sola en massa nu i sommar,hoppas på hudcancer.
Jag önskar jag hade råd och resa..skulle resa till Asien,där finns dom farligaste djuren/insekterna som dödar snabbt. Naturkatastrofer?!
Varför har jag kämpat då någon velat döda mig?? Varför kommer denna överlevarinstinkt fram?
Öppenvårdskontakten var på väg och ringa till "jouren",så dom skulle komma hit och hämta mig.
Fick "lova" henne och svara i telefon på måndag igen..fick lova henne och ses på tisdag,det dög inte att jag sa att -om jag lever då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar