torsdag 25 augusti 2011

ISKALL!

Nu har jag varit duktig och kommit iväg på mina dagliga promenader i 2veckor va?,håller inte reda på tiden alls,helt otroligt att det är fredag imorgon IGEN+att augusti snart är slut!!
Fick ett litet ätstörningsanfall ikväll,åt 3st. rostade mackor,men dom fick inte vara kvar i magen..inte nu när jag varit så duktig och börjar bli lite nöjd med kroppen,trots att jag bara hade tomatmakrill på dom.
VET ju även att man inte ska svälta sig själv om man vill hålla förbränningen igång...så det är svårt balans med vad man tillåter sig och äta och hur mycket,jag har aldrig vägt min mat,men äter sjukt nyttigt,då jag väl äter,försöker få i mig alla nödvändliga näringsämnena+fett ,men så lite kolhydrater som möjligt.
Idag har jag ätit min vanliga knäckemacka med stekt ägg och kaffe till frukost,en persika och musli/havrefras med fil och blåbär till middag. *Rynkar på pannan,trodde jag ätit MER idag. Kanske inte så konstigt att mina händer och fötter är iskalla.Tappar en massa hår också..
Mitt humör skiftar som fan ..från irriterad,till kluven till ledsen. Kluven angående en man som vill träffa mig...han har massor med trevliga förslag på vad vi skulle kunna hitta på i helgen,med allt ifrån middag/bastu till cruising.Jag har redan skrivit till han att han ska skita i mig,för att sen skicka ett sms så han får mitt nummer....Så här är jag hela tiden,mina upp och nergångar blir så kraftiga att jag blir helt snurrig i huvudet!
Jag VILL ju inte ens vara kvar här..eller?! Kan nån bestämma åt mig??!! Eller bara ta bort mig..please?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar