onsdag 24 augusti 2011

Jag "pratar" till er.."lyssnar" ni??

Jag har bloggat i ca.7-8år.Raderat bloggar och börjat på nytt.Jag ångrar lite att jag en dag bara tog bort en blogg,som jag skrivit i 6års tid,var väldigt synlig (med bilder) och ärlig.På den tiden ORKADE jag med allas avsky,pekpinnar,skriverier om hur "fel" jag var och tänkte.Sparade ingenting,med några mus-klick så var mitt förlutna borta,många blev förvånade,dom hade liksom vant sig vid att läsa bloggen,fick några goa vänner genom bloggen,några av dom har jag fortfarande kontakt med.
Sen hittade jag "Objektet" på nätet,som blev min "dagbok",skrev allt skit till honom.Det viktigaste för mig verkar vara att någon läser,det räcker inte med att bara skriva dagbok. Fast kan inte förklara VARFÖR det är så viktigt,speciellt här då man knappt får någon respons alls?! Hmm?
Kan det vara för att jag är så ensam,har ingen och prata med..så jag "pratar" med er och någon där ute kanske lyssnar?!
Idag är jag en tung och trött flodhäst igen..men jag KAN inte somna!! När jag ligger där och blundar,så kommer hjärnan igång med,du BORDE..du BORDE inte...
Tänker att :sover jag nu,så kan jag inte somna ikväll..jag borde gå ut och gå istället..känner mig lat och värdelös,bara tanken på att gå ut på min raska promenad gör mig spyfärdig idag..men jag SKA!!
Jag skrev ju igår..tror det var igår..att jag börjar få lust/tankar på att börja skära/hugga på mig själv.Jag börjar även få lust att börja punda..på riktigt,för då vet jag att det här skulle ta slut snart,jag skulle inte överleva,jag skulle FLYGA härifrån!! Hoppas jag!! Fast den där självplågaren är så stark inne i mig!! Den jäveln håller mig vid liv och NJUTER av det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar