fredag 26 augusti 2011

Ett ex.

som misshandlade mig i tre års tid,har hittat mig på facebook och vill bli "vän"! Kändes så jävla jobbigt och bara se hans bild..ALDRIG att jag blir hans vän..han är SJUK!!Kvinnomisshandlare..Han gav sig ALDRIG på killar,bara mig.Han var så jävla trevlig och glad när han var nykter,men sen när han drack,så kom andra sidan fram..han blev en best!!Hans favorit var och ta strypgrepp och lyfta upp mig..är ju väldigt liten,så man behöver inte vara speciellt stark för att orka göra så.
En gång  när vi varit ute och skulle hem..så slängde han mig mot husväggen och använde mig som en boxningssäck..jag såg ut som en blå-svart apa i ansiktet dagen därpå.
Men fortsatte och förlåta honom..den gången hade han blandat anabola med sprit och det skulle aldrig hända igen lovade han...
Han har sökt upp mig flera gånger efter det jag flyttade ifrån han..han är besatt av mig,han gav mig 10000kr som plåster på såren för att jag skulle förlåta honom.,tog pengarna..men inte honom tillbaks..Inte ens JAG är sååå självdestruktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar