torsdag 18 augusti 2011

Bla,bla,bla....boring!

Tänkte på dom flesta receptbelagda medicinernas bipacksedel..Om man läste biverkningarna,när man INTE bör använda medicinen osv. ,så borde man inte äta nån jäkla tablett.Läste lite noggrannare bipacksedeln till mina insomningstabletter tex.och där stod det att till och med att grapefruktjuice kunde förstärka behandlingseffekten av tabletten.Jag dricker nästan BARA grapejuice.
Och alla biverkningar man kan få..allt ifrån hallucinationer till hudutslag..bara för att man vill kunna SOMNA!/sova. Varför hjälper inte varmmjölk och avlappning på mig?! Det är min HJÄRNA som inte slappnar av,hur avlappnad resten av kroppen än är.
Försökte ju somna utan medc. inatt igen..men helt jävla omöjligt och ändå var jag så jävla trött.
Har en goseapa som håller på o bli söderkramad,min värme och tröst under natten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar