torsdag 18 augusti 2011

Supersize vs superskinny!

Såg på det programmet nyss,ett utav mina favvoprogram. Jag är ju *blandmissbrukare då det kommer till mat. Antingen är jag bottenlös,känner ingen mättnad..MAT i mängder! Äter aldrig smågodis och chips äter jag bara om jag blir bjuden hos nån då det är fest. Älskar däremot grädde och glass..men har ganska stark karaktär och köper NÄSTAN aldrig hem det..då måste jag må riktigt pissigt om jag ger efter för den frestelsen. Efter mina svulloperioder,svälter jag mig själv i ett par dagar..krymper magen och kan oftast efter svältdagarna äta ganska normalt nån dag. Några dagar innan mens är jag ständigt sugen på nånting..och när hösten kommer brukar jag svulla mer bullar och bakelser. :-(
Mina ätstörningar blev värre efter jag "rasade" i mars..jag slutade både äta OCH dricka helt,försvann in i ett mörker,ville dö.Sen skulle dom sätta dropp på mig och jag bestämde för att försöka komma tillbaka,lite för att jag tyckte synd om dom som fick vakta mig dygnet runt om jag skulle försöka ta livet av mig. Men stället jag hamnade på var ett mardrömsställe..jag fortsatte och äta sällan eller spy upp det jag åt i ren protest typ. SE MIG,HJÄLP MIG,JAG MÅR DÅLIGT!Jag BAD en sköterska hindra mig från att gå och spy engång efter middag.Hennes svar var:-Det kan ju inte jag bestämma!  Jag var tvungen och skriva ut mig själv därifrån,annars hade jag tagit livet av mig där.
Är nog det jag gör även här hemma nu...tar livet av mig,sakta men säkert.Det känns inte riktigt som självmord,när man gör det så här...det syns inte ens på mig (än),tror jag,att jag håller på och dör inuti,min mage är lika tom just nu,som hela JAG känner mig...vem bryr sig?
Har 100 VÄNNER på fb. ,det är nästan ironiskt! Fb. borde ändra det och inte kalla det för vänlista,utan *folk på fb.lista.
GÄSP! Är sjukt trött,så skriver en massa svammel och har säkert en massa grammatikfel..ber om ursäkt för det! Nu är frågan om jag ska försöka somna utan tabletter...jag tror det. Godnatt världen! Hoppas drömvärlden återigen är mer intressant,kärleksfull och oensam. BRUKAR drömma så jäkla tokiga drömmar,därför jag älskar och sova så mycket nuförtiden,det är som att vara filmstjärna.Jag får kyssa och hångla med snyggaste killarna (drömde om Brad Pitt häromnatten tex.),man får köra bil helt crazy,man överlever allt osv. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar