lördag 20 augusti 2011

FAN!

Jag vet inte vad jag ska göra..Drack ett glas Doodley´s blev trött..gick och la mig,men kunde förstås inte somna..hör hur grannarna nedanför festar,skrattar och har kul.Min mobil är tyst,min chat är tomt..plånboken är ganska tom också,så jag har inte råd och åka in till stan och ragga upp nån...Jag som kände att folk SÅG mig idag. Men ingen ser mig nu..sitter här med popcorn och Doodley´s i glaset..tänker inga bra tankar.Tur eller otur,så bor jag i ett låghus,annars hade jag hoppat,mitt framför alla skrattande grannar.Undrar om dom hade ringt efter nån som plockat upp min trasiga kropp bara och fortsatt och festa sen?!
Borde jag åkt till mitt "eldiga" ex. Har tänkt mycket på han idag och hur vi hade det..det var verkligen som mitt Borderline..antingen underbart romantiskt,hett..eller kaos och helvete.Han kunde bli riktigt förbannad på mig,på konstiga saker..en gång gömde jag mig inne på toa då han blev aggressiv då jag lagt för många tomater på vår hemmagjorda pizza.Han ville ena stunden att jag skulle vara dominant mot honom i sängen,men sen efteråt gnällde han att jag varit hemsk mot honom som smiskat han på rumpan..att HAN inte borde få känna allt agg jag har mot män i mitt tidigare liv.
Han är sprituell och verkligen SER hur jag mår..nästan hur jag tänker.Det var lite läskigt,för vi gjorde ett test..jag drog ett kort ur kortleken,såg på den och han VISSTE vilket kort det var!!
Han hade kännt imorse,hur jag längtar efter någon. Han är duktig med ord..han är MANLIG,som dom i Harlekin böckerna jag läste som ung.Han har tjockt,mörkt ,lång hår..(Och jag har långthår-fetich.)Han har iQ på över 140..är sjukt duktig musiker och har skrivit hela symfonier..(nu hade han börjat skriva en låt till/om mig,fick höra en bit,den var "så mycket", intensiv)
Men NEJ!..Jag VET att det bara kommer att bli FEL..Det var inte meningen att det skulle bli vi,annars hade vi kämpat mer..Nu är det ungefär gått ett år sen  vi sågs,jag har inte LÄNGTAT efter honom,vilket visar att jag inte var kär i honom..med honom var det precis som han här nedanför skrev, jag var :-Kär i kärleken! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar