fredag 19 augusti 2011

Min "stroppsyrra"..

Ja, hon är väldigt lik Brooke Shields .Vi är som dag och natt,både till utseendet och till sättet.Hon är den mörka,långa skönheten som kan uppföra sig,gör aldrig bort sig..med Golgate-leendet på.
Medans jag är en kort,blondin,som gör inget annat än gör bort mig..Har ett linne där det står Ooops!, den texten passar mig..För -Ooops! I did it again..that´s me.
Sen att morsan ständigt påminde mig om vem som var vackrast av oss..nja, det kan kanske ha lett lite till min BDD??ser bara allt fult på mig.jämför med andra,mest avundsjuk är jag på dom som vågar gå ut utan smink!! Jag sminkar mig även när jag ska till badstranden,eller tvättstugan. Är glad över att jag inte har vänner/kompisar som kan komma och hälsa på oanmäld.
Jag tar ofta foton på mig själv,lägger ut på tex. fb. bara för att få höra att jag inte ÄR så gräsligt ful,som jag fått lära mig,som spegeln visar.
Bilderna på mig visar ibland en ganska sexig,söt "tjej"..ja,jag ser YNGRE ut än min lille"stroppsyrra" tex.
Men det jag ser i spegeln o den jag ser på fotona är inte samma..det känns inte som jag,därför kan tycka att den där blondinen på min profilbild ser helt okej ut för att vara 40+.
En gammal bästis,brukar skriva OFTA om hur ung jag ser ut fortfarande(vi är jämngamla)..-HAR du inga rynkor? Har du fått gråa hårstrån? 
Jag har sluppit mina läpprynkor tror jag, för jag aldrig har rökt. OCH eftersom jag HAR BDD,så sköter jag om mitt ansikte..desperat! Smörjer in flera ggr. om dagen..har olivolja i badvattnet,noppar,sminkar och fixar,"trollar" bort felen,så gott det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar