torsdag 18 augusti 2011

En vanlig dag..

Vaknar sakta,tänker på det jag drömt,försöker överväga om jag ska fortsätta i drömmarnas värld eller orka fejsa verkliga världen.Sätter mig framför datorn en stund,sen äter jag samma frukost varje morgon,stooor kopp kaffe,stektägg/kaviar på knäckebröd,medans jag äter frukosten kollar jag oftast på 2 1/2män eller annat inspelat,imorse grät jag till Celebrity rehab....sen rinner flera timmar iväg igen framför datorn..och stundvis framför tv:n. Em.kväll går jag min promenad (om jag kommer iväg),lagar middag (kanske),äter oftast för mycket,så jag måste spy..sen är det läggdags igen. BORING!!, ensamt och tyst..enda vuxna människan jag riktigt PRATAR med är hon på öppenvården en gång i veckan.Annars blir det bara chat,skrivna meningar,oftast utan mening.
Snart helg..börjar bli sugen på alkohol,har inte druckit nåt på 2veckor,har fått mess från flera snubbar igen som vill träffas,både ex. och några nya som hittat mig här på nätet.
Hade kanske velat åka till en gammal klasskompis,och mumsat i mig kräftor,kelat med hennes hundar,lyssnat på hennes tokiga papegoja och druckit goa drinkar OCH pratat skit med en VUXEN vän!Men det blir nog inte så..Kan inte köra med min bil så långt nu heller,den ska in på 6000/mila service,direkt jag har råd.
Fick en stor klump i magen då bloggen inte fungerade idag..och av nån anledning vill inte den klumpen försvinna.Känner även att tårarna är på g igen..
Tänker på heta kyssar..
Det är lite tungt att aldrig ha blivit riktigt älskad..bara knullad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar