fredag 19 augusti 2011

Man kan plåga sig på olika sätt!!

Jag plågar/straffar mig själv oftast med hjälp av andra människor. (och mat) Som nu..jag TILLÅTER inte någon tycka om mig längre,gör dom inte mig illa,antingen fysiskt eller psykiskt så vill jag inte träffa dom.Men jag tillåter inte mig och njuta av en annan kropp nu heller,eller att jag ska ge tillfredställe och känna mig "behövd".
Jag är så hemsk att jag FÖRTJÄNAR och vara hemma ensam. Många "tjatare" (typ ex.) har tystnat..vilket visar att jag egentligen inte ens betytt något för dom..alls!! Jag är inte ens duglig som "levande knull/sugdocka". :(
Jag brukar göra allt ensam..gå på bio,åka till badstranden,gå ut på krogen,på promenader...ja,och här hemma så sköter duschslangen den sexuella biten/tillfredsställensen,och goseapan det kramiga/närhetssjuka behovet,döda ting som hjälper mig och leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar