tisdag 16 augusti 2011

Pizza!

Har inte klarat av och äta utan att spy upp middagen på över en vecka,nu åt jag en pizza,utan att ens vara direkt hungrig,allt gick ner i ett vips,spydde bara liiite,försöker behålla resten.Men tänker hela tiden att ALLT ska ut!
Igår kväll åt jag två stora portioner mat+ca. en liter glass,spydde upp allt förstås,tog tabletter och gick och lade mig sen,även fast jag redan tagit tabletter några timmar innan på dan,men blev väckt mitt i sömnen,körde bil ganska groggy..not good.
Skulle jag hitta orken och motivationen och börja med mina raska långpromenader igen,så skulle jag tillåta mig och behålla mer mat.Men känner mig dyster,då sommaren börjar ta slut,vill bara lägga mig i ide tills nästa vår.Hösten är dödens-årstid enligt mig..allt dör.(Även fast det är vackra färger ett tag) Sen så blir jag mer orolig i kroppen då det blåser och på hösten brukar det blåsa mer och kyligt,det går inte och skydda sig hur mycket man än försöker klä på sig,kalla vinden hittar ansiktet om inte annat,är även rädd för mörka skogar och nu börjar det bli mörkt tidigare. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar