onsdag 17 augusti 2011

Hittar många "trasiga" bloggare!

Gemensamt för alla är att dom äter en massa mediciner!! Jag blir RÄDD! Jag VILL inte bli beroende,jag VILL inte hamna i en pillerspiral,jag VILL inte må sämre i början,gå upp i vikt,få högt blodtryck,för tabletter som EVENTUELLT kommer och hjälpa! Jag riskerar redan mina tänder..dubbelt,eftersom jag både spyr+att Atarax och insomningstabletten Zopiklon Pilum kan skada tänderna. :-(
Jag skadar även levern dubbelt,tror jag,för jag dricker en hel del då jag väl gör det och tar mina tabletter ÄNDÅ.
Kommer o få antidepressivmedic. utskrivet i slutet av månaden..får ta ställning till det då,hur jag gör.Kan hända att jag ljuger och säger att jag tar dom,men att dom då inte hjälper...fan,jag vet inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar