lördag 20 augusti 2011

Dröm eller verklighet?!

När jag vaknar på morgonen,så ligger jag kvar en lång stund i sängen och funderar.Imorse mindes jag..en händelse med någon,men jag minns inte med vem...det var länge sen.
Man sover där i sängen,(sked) känner hans fingrar pilla på bröstvårtan så den styvnar,precis som hans kuk har gjort som han puffar med där bak..han naffsar på min hals/nacke..jag ryser och börjar ge svaga stönande läten och putar min rumpa mer mot hans hårda härlighet..jag är våt..och han låter den bara glida in..han låter den bara vara njuta av värmen där, det gör nästan gör ont av kåthet..då börjar han sakta röra på sig..tills vi låter som djur och kommer i en orgasmvulkan samtidigt. Var det en dröm eller verklighet?
Verkligheten är iaf. att en snubbe då han kommit hem från krogen skrivit till mig : -KÅT! Vill slicka dina läppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar