tisdag 16 augusti 2011

Sex ex.

Fattar ingenting ibland!! Har träffat några snubbar senaste åren,vilket inte lett till något riktigt förhållande..MEN dom ger inte upp och hör av sig,nästan alla ,vill träffa mig igen.Har en som sms:ar just nu o frågar om jag träffar någon annan..han som undrar har jag inte sett på över 1,5 år!
Träffade ett annat ex. i helgen,som överöste mig med komplimanger och blev intresserad på nytt,men han gjorde bort sig , jag vart lack och tog bort han som "vän".
En tredje jag träffade några gånger,vi hade en riktigt eldig romans för ca. ett år sen,vill träffa mig igen och skriver att han aldrig kommer och glömma mig,att jag var speciell.
Sen så finns det några till.....
Varför blir det aldrig nåt mer? När jag tänker efter,så är det jag som lämnat dom,men det är efter dom inte kunnat "handskas" med mig...minsta lilla humörsvängning leder till gräl,missförstånd och jag ger upp,inte värt liksom. Har faktiskt accepterat tanken på att jag aldrig kommer och hitta den "stora kärleken",min pusselbit.Men ska jag tillbaks till ex:en?? NOPE! Det finns ju en anledning till att dom ÄR ex.
Sen finns det ju en snubbe som LÄMNADE mig..som jag skulle tyvärr ta tillbaks,så fort han sa orden-Jag vill...:-( Så DUM är jag! Såra mig bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar