onsdag 31 augusti 2011

En så jävla jobbig dag!!

Mötet med fk och läkare gick väl ganska bra..tror det bestämdes att jag ska försöka börja arbetsträna i oktober.Blev vidaresjukskriven..hmm? var det året ut i första hand han sa..får papper hem sen,dom pratade och jag satt där och FÖRSÖKTE och hänga med.Fick även antidepressiva utskrivet,som jag BÖR prova -Ciatolpram Orion..Någon som har erfarenhet av dessa får gärna skriva till mig om ev. biverkningar osv. Fick även fortsätta med insomningstabletter och Propavan...Vilket jag ska ta NU...pallar ingen mer idag. Har fått jobbiga besked om ekonomin också..så jävla kämpigt och inte få allt och gå runt,räcka..får ju ut ca. 5000kr/mån mindre nu när jag är sjuksriven,mina pengar räcker PRECIS till räkningar,sen har jag inget och leva för.
Börjar ångra att jag tänkte att jag ska klara mig UTAN att sälja mig själv....det verkar vara en dröm och ingen verklighet,behöver dom hundra/tusenlapparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar