torsdag 1 september 2011

SJUKA regler! Vi är människor inte dockor!!

 Den här policityn att man inte får prata med andra patienter än mindre RÖRA/krama någon är IDIOTISK! Vi behöver känna stödet,omtanken,förståelsen,beröring från dom andra och om någon förstår så är det ju dom som går igenom ungefär samma saker i huvudet?! När jag var inlagd så SKET jag i deras regler,jag både diskuterade,masserade och kramade om dom som jag ville.Därför jag blev så "hatad" av skötarna..för dom såg att vi alla mådde BÄTTRE av det!
Att man inte fick skrika där..inte sparkas..Hur får vi ut frustrationen?? Min första tanke var varför har dom inte ett rum med boxarsäck,mjukisdockor,där man FÅR skrika ut sin ilska,sparka och slå? Vi ÄR inga zombies eller nickedockor!! :-( MAT och mediciner var det som skulle göra oss tysta och nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar