fredag 2 september 2011

Jag hatar!!

Ja,jag antingen hatar eller älskar,det finns inget inget mittemellan. Idag HATAR jag allt,hatar att jag aldrig ..ja,finns bara aldrig eller alltid i min värld..Hatar att mina känslor hur dom är och blir så STARKA,jag är aldrig stabil liksom.Jätteledsen,jättearg,jätteglad,jättestressad,jättetrött,jättekär,jättehatisk osv.
Idag maler jag en massa i mitt huvud,som jag inte kan släppa,då jag inte kan fixa det liksom.Är även väldigt känslosam,gråter åt ALLT i tv tex. av nån anledningen,det bara sprutar..Too Much!
Så var jag alltid då jag arbetade också,hade jag inte hunnit med nåt,slarvat med nåt eller gjort nåt fel,så kunde jag INTE sluta tänka på det hemma..Hade nån sagt/gjort något,som störde mig,så malde jag även det i huvudet,gick igenom ord för ord i mitt huvud hur jag skulle säga saker till henne/honom. Fast sen när jag vaknade på morgonen efter flera timmars grubbleri,så kunde jag må HELT annorlunda igen.
Nog därför mina förhållande,väskapsförhållande blir som dom blir...för dom VET aldrig hur jag ÄR. :-(
Min vän brukar säga att -Du är söt,men väldigt komplicerad! Då diskutrade min makt över "kukarna" som tjatar..att jag har makten och bestämma när och om dom ska få  träffa mig...men även där tyckte min vän att jag är konstig..Jag bestämmer,NÄR dom ska få behandla mig ILLA. Hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar