måndag 29 augusti 2011

Sovit!

Jag träffade min dejt,vi var på en motorklubb,det var kul folk där,jag fick dansa och efteråt följde jag med han hem och...ja,har visst fått en ny kk. Han var skön,inte riktigt "min typ"..men trevlig. Jag sa till han då han körde mig hem att -Tips! Börja inte tjata på mig,för det har motsatt effekt,jag ORKAR liksom inte. Han skickade några sms. igår och hade även försökt ringa,ville bjuda mig på middag+sex.
Jag tog tabletter igår på dagen,då jag kom hem och sov tungt som en stock hela dagen,har inte ens HÖRT mobilen,trots att ringt med hög volym precis bredvid mig...lite läskigt det där.
Vaknade sen på kvällen,men tänkte att går jag upp nu,så kan jag inte sova på hela natten,så jag sov i typ 17timmar i sträck..utan att ens ha varit på toa.
Nu är jag skakig,börjar bli nervös för kommande mötena jag har den här veckan. Räkningarna ska betalas idag..tur att jag blev bjuden i lördags,så behöver inte ha dåligt samvete för att ha gjort av med en massa pengar iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar