tisdag 30 augusti 2011

Hu..hu..humöret!!

JOBBIGT som fan! Humöret skiftar verkligen..allt är kaos igen! Har ätit och spytt,kollat på program om psykotiska enäggstvillingar,som fick mig och tänka att JAG kanske kan också bli så där BORTA?!
Jag har även fått post från telefon"försäljare" om avtal som jag tydligen godkänt..fast dom SA i telefon att dom ENDAST skulle skicka hem papper jag kunde läsa i lugn och ro! Jag har sagt NEJ till dom flera gånger,sa NEJ till hon som ringde.
Skrev nog lite längre ner om en kvinna som blev personlig i telefon och började tipsa mig om en psykiatiker?! Nu måste jag ta ork till mig och SKRIVA eller ringa till dom och ångra avtalet!!? SKIT!! Jag är såååå fly förbannad,speciellt då jag SA till henne att jag INTE kan godkänna nåt i telefon,då jag INTE är mentalt frisk just nu!! Det är dom här som är jävla duktiga på att övertala.. http://www.advisor.se/advisor.php först ringde en snubbe och ville skicka koden till PPM fonderna och sen ringde hon några dagar senare och ville veta koden,så hon kunde fasa sig över hur mycket fonderna sjunkit och att HON minsann skulle få dom och växa igen,jag behövde BARA binda mig för ett halvår och fick andra halvåret "gratis",skulle kosta mig ENDAST 595kr+att jag skulle skriva under en fullmakt så dom kan "leka" med mina pengar hur som helst!
Har betalat räkningar idag också..håller tummarna att pengarna räcker,så jag slipper börja fundera på vem jag ska sälja mig till den här gången.
Jag är iskall..Ska snart träffa min nya öppenvårdskontakt. Borde åka och handla också..Vet inte vad jag klarar av!! Ska jag handla INNAN mötet eller EFTER?? När är jag mest förstörd?! Imorgon kommer jag INTE och klara av det,för då är det möte med fk och läkaren(Nätverksmöte)..
Det är så kämpigt nu...är rädd för att rasa igen,tappa bort verkligheten och hamna på Ankaret,samtidigt som det skulle vara SKÖNT och hamna nånstans i mitt mörker och koppla bort allt annat...forever!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar