tisdag 30 augusti 2011

ORO,ÅNGEST,TÅRAR,ILSKA!!

Jag var och handlade nyss..magen är tom,skåpen är tomma,plånboken är ganska tom..och så ska man orka räkna och tänka vad man behöver handla som mest akut.Ska få min mens snart..så bindor var ett nödvändigt ont..knäckebröd..mjölk till morgonkaffet..fil till muslin och Keso till havregrynsgröten..MUMS vilka goda middagar ska jag ha IGEN,börjar smaka bark allting,men får väl fortsätta och DRÖMMA om saftiga stekar och Italienresor...
Var jobbigt och stå i kassakön,höll på o få panikångest och börja gråta..magen känns svullen,försöker tänka att det är så nu bara innan mensen..jag ÄR inte på väg och bli fet igen.
Snart får tabletterna ta mig härifrån igen..in i drömmarnas värld.
Kommer och vara "borta" imorgon (har läkare/fk möte)..hoppas,hoppas att jag inte gör nåt jag kommer att ångra,vill INTE bli tvångsintagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar