fredag 2 september 2011

SKAKAR!!

Jag är så förbannad,så jag skakar! Vilka idioter det finns..och jag TÅL idioter sämre nu iom. mitt mående.Jag är medveten om att en del snackar skit om mig..(typ dom flesta)..eftersom jag VÅGAR vara mig själv helt öppet.Vill jag knulla med 200personer,så är det väl fan MITT underliv tex.? Min ekonomi är åt helvete just nu,men jag kämpar på och betalar mina räkningar i första hand,har aldrig hamnat hos Kronofogden och har inga planer på att göra det i fortsättningen heller. Gröt är billigt och nyttigt,överlever.
LÅT MIG VARA!! En utav anledningarna till att jag inte klarar av och ha "vänner",träffa någon..för det leder alltid till att dom ska blanda sig i och prata skit,falska jävlar!
Den här "uppåtdagen" förvandlades till ont i magen ilska och vet inte hur jag ska lugna ner mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar