tisdag 30 augusti 2011

Läser och minns!!

Läser på Aftonbladet om vad människor varit med om inom psykvården.Har ju skrivit en massa redan längre ner..men det finns så mycket MER!
Jag hamnade på psykakuten en natt i mars..allt blev svart,jag ville inte leva längre.Får tillbringa natten där och på morgonen så ska en Taxi köra mig till Ankaret i Haninge..där släpper han bara av mig,utanför FEL byggnad,jag tog mig in i den fel byggnaden,stod och väntade,såg inte en människa,receptionen var tom till o med,tror jag stod där bra länge,innan  någon gick förbi och PEKADE vart jag skulle.Kommer inte ihåg nåt mer sen,hamnade där inne i Ankaret på nåt sätt.
Nu FASAR jag för att hamna där igen!
Jag har fått nummer till jouren i Tyresö,som jag skulle ringa om jag behövde hjälp akut..har telefonfobi,men ÄNDÅ så försökte jag ringa dom i en desperat stund..Telefonsvararen sa bara-Du står som nummer ETT i kön! ...Men INGEN SVARADE! Tog en massa tabletter och sov bort självmordstankarna,det enda som hjälper.... för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar